niedziela, 15 grudnia 2013

Prawdziwa miłość otwiera ramiona, a zamyka oczy ..

Pamiętam jak zapytałem czy mnie kochasz jeszcze, odpowiedziałaś: Nie wiem,
przeszły mnie dreszcze pomyślałem, że nie ma mnie bez Ciebie..


























Zamknąć oczy i nie wiedzieć nic. tak chce chyba żyć, z Tobą czy bez Ciebie, obok czy daleko, wiem że będzie ciężko, lecz trzeba się postarać by dobre filary stawiać,na życia tej drodze, nic nie trwa wiecznie, wszystko nie jest proste, los pod nogi kładzie kłodę! " będzie dobrze, dasz se rade!" jedno wielkie sranie w banie, tak to wszystko pojechane.. po tych starych przyjaciołach, same dziury mam na plecach, bo gdy byli mi potrzebni, wbijali noże, tak w odstępach ! Mam już dosyć ludzi, którzy się tak bardzo nudzą, bo po kryjomu tylko kurwa paskudzą, napierdolą Ci fermentu, później myślą że są fajni.. Wypierdalać z bydłem raz! do stajni. jak mnie kurwa nie lubicie to zostawcie mnie w spokoju. zamykam się we własnym pokoju, by odpocząć i odsapnąć od tych wszystkich mord co rano. Powoli se nie radze z narastającym bólem, lepiej napije się wódki z redbullem.. Nawet jednym słowem i jednym gestem, pokazuje teraz kim na prawdę jestem.. nie uśmieszki.. nie że wszystko dobrze..ja już płacze.. jest coraz gorzej. Zrozumie tylko ten który jest dla mnie prawdziwy, który się okaże być jedną z najlepszych przyczyn, co pokaże mi jak wygląda miłość i szczęście.. Za którym pójdę wszędzie, gdzie zechce...





























wiem, jestem młoda, jeszcze tyle przede mną. Poznam kogoś i zakocham się na pewno, Ty też znajdziesz inną i zapomnisz o mnie. Pamiętaj! Ja o Tobie nie zapomnę.

































Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci.

































Ta dziewczyna to anioł, a to co przeżyła to piekło, 
mimo to jedyne co wyczytasz z jej twarzy - to piękno.






























Właśnie teraz mam ochotę rozpuścić włosy, być potargana, 
mieć czarny, mocny makijaż i czarną sukienkę. 
Chcę mieć promile we krwi i fajkę w dłoni. 
Chcę czuć wszędzie dym papierosów, a może i nie tylko. 
Chcę tańczyć całą noc i mieć gdzieś, co pomyślą sobie inni.

























Może to właśnie Twój uśmiech sprawia, 
że czyjeś serce zaczyna szybciej bić.






























Zadzwoń do mnie za kilka lat, 
ja na pewno nie zapomne jak pozmieniałeś mój świat!




























Prawdziwa miłość otwiera ramiona, a zamyka oczy.
























przede mną pełny kieliszek 
i słyszę echo śmiechu wszystkich ludzi,
jest im tak dobrze.
Ciebie nie ma obok mnie,
szczęście mnie opuściło..


























pytasz dlaczego z taką fascynacją 
błądzę opuszkami palców po Twojej
twarzy, chcę po prostu znać rysy 
Twojej buzi, chcę na pamięć się 
Ciebie nauczyć, by gdy Bóg zgasi 
słońce móc do Ciebie dotrzeć 




























O każdej porze dnia widzę jego czarne 
oczy wpatrujące się we mnie i nie mogę 
zrozumieć jak mogłam to wszystko zepsuć...

























bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. 
ktoś Cię kocha, to Ty też się naucz kochać.
























Gdy szary smutek odbiera mi uśmiech chce być z Tobą 
inaczej spokojnie nie usnę.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz