czwartek, 1 marca 2012

Kiedy ty się staczałaś, ja dzięki przyjaciołom znów wzniosłam się w górę.

















Z tobą wszystko jest piękniejsze  <3 




























Mam nadzieję że moje dzieci nie będą tak psychiczne jak ja ;P






























Jesteś czymś czego jeszcze nie znalazłam ;)




































Palcem wzdłuż twojego kręgosłupa,
znów widzę sens jutra.. ;*

















































Mam dosyć tej jazdy, tego stanu. Chodź tu i mnie kurwa pocałuj.





















Idź przed siebie i omijaj problemy ;)




















Pierwszy oddech masz od matki, my weźmiemy twój ostatni.



















Żyj tu i teraz bez czekania na cud wielkiej odmiany


























Wolę nastawić się na gorsze rzeczy niż później się rozczarować

















Jak nie masz co robić to rób dobre wrażenie



















To ,że dzisiaj ryczę za toba nie znaczy że jutro będę cię pamiętać
























Nie opuszczaj starego przyjaciela, nowy będzie mniej wart









































Dla niektórych twój upadek jest jebaną satysfakcją.

























Trzymam poziom i nie pierdol że to kwestia gustu






















Dobrze jest wiedzieć, że jest ktoś, kto Cię podniesie za każdym razem kiedy upadniesz






















Malinki wbrew pozorom są zajebiste !

















.......
Koniec ;P xd










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz