piątek, 2 marca 2012

Ouu.. ;P



































Wiem że mogę cię mieć, ale boję się zaryzykować.


























































Uwielbiam twoją minę gdy się wstydzisz ;*


















































Nie wyobrażam sobie dnia bez twojego pożądającego wzroku na mym ciele ;)) :*


























































Problemy z rodzicami, niepowodzenie w szkole, i faceci, przez których jesteśmy w stanie odebrać sobie życie.
























































Przeglądam archiwum na gg. To zdecydowanie lepsze niż książka.




































































Myślałam że do szkoły chodzę po to żeby mnie czegoś nauczyli a nie powiedzieli czego mam sie w domu nauczyć -,-



























Jeśli jest się pijanym nie myśli się sercem ani rozumem.



























Uwielbiam gdy za wszelką cenę nie pozwala mi zejść z gadu ; )





























Masz w sobie coś takiego że wiem, że znowu zaryzykuje




















Moje niebieskookie szczęście

































Prawdziwe historie miłosne nie kończą się szczęśliwie. One nigdy się nie kończą.





























mówią, że to jebany margines społeczny- bo piją, palą, rozwalają przystanki.
napierdalają się na środku drogi, wyrywają ławki, malują po murach.
Chodzą w kapturach na głowach i odpierdala im szajba.
chuj mnie to- ja kocham tych zdemoralizowanych ludzi i zabijałabym za te mordy.
<33































Zasady są po to by je łamać ;DD












































Bo dla kogoś znaczysz wszystko ;*






























Uciekałam przed miłością aż nagle wpadłam na niego.
























jabaa daba duu! jebnij się chłopcze o stół!























"Chuj go wie ;D'
chuj- osoba wszechwiedząca xd ;P





















Kurwa- mój ulubiony wzmacniacz zdań.





























Kiedy łamiesz zasady łam je mocno i na dobre.























W przyszłości będę mieć dużo dzieci. Bo szkoda żeby tak zajebiste geny się zmarnowały ;PP xd






























































2 komentarze:

  1. Zajebiste ;o Bo dla kogoś znaczysz wszystko ;* Ustwailam sobie ... jutro też 6d cb weznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne opisy będę z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń